onsdag 23. november 2011

Historien om fru Berg

I morgen deles Brageprisen ut, og jeg har en soleklar favoritt. Ingvild H. Rishøi har skrevet en helt fantastisk novellesamling, Historien om fru Berg. Jeg har nettopp lest den, og jeg likte den fra første til siste side. Faktisk er den nok en av de beste novellesamlingene jeg har lest. 


I forbindelse med utdelingen av prisen har litteraturprogrammet jeg er med i lest de fire nominerte bøkene i kategorien skjønnlitteratur. Om du har lyst til å høre på sendinga, så kan du gå inn her, og trykke på datoen i dag i den lille spilleren oppe til høyre. Og les boka! For den er fantastisk.

Photobucket

Photobucket

10 kommentarer:

Ine sa...

Den fikk jeg lyst til å lese. I jula, kanskje. Nå leser jeg bare pensum. Blir fint å legge bort må lese-bøkene og finne frem vil lese-bøkene. :)

regndrope sa...

denne boka er så fin!

Glede sa...

Takk for boktips. Kanskje jeg finner den på biblioteket?

Linda Terese sa...

Jeg skal både lytte og lese!!<3 Gleder meg masse til begge deler:)

Hege sa...

Åh, jeg fikk lyst til å lese nå. Har mye lesing å gjøre i julen, fordi i semesterne tenker jeg alltid at jeg bare må øve på skoleting og ikke har tid til å lese..huff

Du er flink <3

Mammen din sa...

Ja det er et godt valg Maren. Ei nydelig bok

The wallflower sa...

Veldig fin bok!

Synne sa...

Det var veldig hyggelig å høre på dere i går! Blir spennende å se hvem som stikker av med prisen i ettermiddag!

T sa...

Så fint tips - jeg har lest alt for få novellesamlinger. Nå skal det bli andre boller! ;)

MøbelPøbel sa...

Takk for tips! Noteres:)